Bu Blogda Ara

CAUDALIE

Bu markayla tanışmam sağolsun mahalle eczanesi ile oldu... Yüzümdeki malezmalar için (lohusalık lekesi) kullandığım yüz yıkama jelim bitmişti. Acaba burada var mıdır diye girmiştim. Yokmuş :) Ayrıca estetisyen olan hanım, bana peeling yapıyor musun? dedi. Hayır cevabımdan sonra bana bu iki ürünü önerdi.


İlki; Caudalie Deep Cleansing Exfolator peeling, hoş kokulu, çok tanecikli, özellikle duştan sonra cildi uyguladığım ürün. Yıkadıktan sonraki his gerçekten güzeldi. Benim hassas ötesi cildime de zarar vermedi. Gözeneklerimi de baya baya temizledi. Üzerindeki resimlerden de anlaşıldığı gibi üzüm özleri içerikli artı mentollü meyveli rahatlatan kokularla rahatlatıyor.

Kısacası memnun kaldım. Her duşta sürüyorum. Bir daha alır mıyım? Evet :) Fiyatı 70 TL civarı idi

İkincisi ise; Caudalie Purifying Mask kil maskesi, adaçaylı içeriğiyle hem cildin hassasiyetine özen gösteriyor hem de kurutmadan yağ dengesini ayarlıyor. Azcık bile sürseniz yeter daha bitiremedim ve bitsin istemiyorum :)  Bu nu da peelingden sonra uyguluyorum. On dk bekletip yıkayın. Çatır çatır yüzde kurumayan bir maske.  Fiyatı 90 TL civarı idi.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder