Bu Blogda Ara

HASSAS CİLT TEMİZLİĞİ



Hem bol sivilceli, hem hassas hem de beyaz tenli biri olarak bu yaşıma kadar hiç bir yüz yıkama jelinden yada sabunundan fayda bulamamıştım.

Anne olduktan sonra özellikle alnımda kahverengi lekeler oluşmaya başladı. Kan testlerimde sıkıntının tiroidimin hızlı çalışıyor olması dendi, hormonal dendi, bebek çok emiyor dendi, dendi de dendi... Yüzüm hep sivilceliydi zaten. Ben de gittim bir hastanenin cilt doktoruna.

Başladı incelemeye. Sen de egzama var, sivilce var, evet lekeler var bu lekelerin adı malezma...
Ne marazlı kadınmış demeyin, alınırım :)

Egzamadan da kısaca bahsedersek; genetik yada stresten olduğu söylenen, çok sıcakta yada çok soğukta yanaklarda yada vücudun başka yerlerinde kızarma, dökülme gibi seyreden görselliği dışında pek de yakınmadığım hastalık türü. Bunun için ROSA diye şeffaf bir krem vermişti doktor kullandım, Bi süre ferahlattı ama sürekli yanımda taşımadığım için sıkılıp bıraktım.

Sivilcelerim için bir tüp antibiyotik krem verdi. Güneşe çıkmadığım zamanlar sabahtan sürüyorum, 3-4 saat sonra yıkıyorum. Gece yatmadan da sürülebilir. Sonuç; bir kaç günde etki ediyor. Kuruyup dökülmeden yok oluveriyor sivilceler. Düzenli kullanım ve temizlik şart. Lütfen bir uzmana danışarak kullanın

Kendisi; Fucicort Krem Abdi İbrahim


Gelelim yüz yıkama jeline; ergenlikten bu yana kullanmadığım market ürünü yada kozmetik ürün kalmamıştır diyebilirim. Benim derdim hassas cilde sahip olmammış. Yani dermatolojik ürünler kullanmam gerekiyormuş. Öğrenmek güzel şey :)

Hiç adını yada içeriğini duymadığım bir şey olan arap sabununa benzeyen bişi.
Bionike Triderm Liquid Marseille Soap, sıvı Marsilya sabunu; benim gibi hassas, alerjik ciltlere süper bakım ve temizlik yapan bir ürün diyebilirim. Yağlandırmıyor, kurutmuyor, kızartmıyor. Ayrıca vücut temizliği ve bebekler için de öneriliyor. Kokusu için bir yorum yapmak istemiyorum :) kötü değil ama güzel de değil...

Benim ilk eczaneden aldığım sonra bulamayıp internetten sipariş verdiğim en favori ürünüm şu sıralar. Tavsiye ederim. İstediğiniz sıklıkta kullanabilirsiniz.

Fiyatı 50 TL civarında ve bir şişe üç ay kadar kullanılıyor.  










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder