Bu Blogda Ara

Caudalie Cilt Bakım Günü


Caudalie ürünlerini severek kullandığımdan bahsetmiştim. Satın aldığım eczanede bilgilerimi almışlardı. Ayda bir cilt bakım uzmanı geliyor, cilt tipiniz nasılsa ona göre ürünlerle yarım saat süren bakım yada bilgilendirme yapıyor...

Güzellik uzmanı Gülşah Hanım'ın ilk tespiti benim malum malezmalar oldu. Arındırıcı-soyucu peeling yaptı, nemlendirdi... Artı bir şey söylemedi çünkü cildimi adam ettim sayılır :) ah şu lekeler de gitse...

Yeri gelmişken malezma; çoğu hormonal mesela benimki, lohusalıkta, hamilelikte yada güneş lekelenmesi sonucu ciltte oluşan kahverengi lekelenmeler. Benimki en yoğun alnımda. burun yada yanaklarda olanlar da var. Doktora gittiğimde bebeğim 16 aylıktı ve halen emiyordu. Bu tedavinin ilaçlarının çok ağır olduğunu ve emzirirken kullanmamam gerektiğini söyledi. Sonbaharda gel kimyasal peeling yapalım dedi. Ben de korkup cilt bakım ürünü aramaya başladım. Çünkü bildiğin deriyi yüzecekler. Çocuk da var ya koruyamazsam da daha kötü olursa dedim. Sonraaaa bu ürünleri buldum. Ayrıca şunu ekleyeyim, yüze limon sür, yok sirke sür, yok yok otla boku karıştır onu da sabah akşam sür, olmuyor arkadaş! Denedim hiç bir şey fayda etmedi. Neyse konu dağılmasın :)

Lekeler içinse aşağıdaki ürünleri kullanmamı söyledi. Caudalie Vinoperfect Radiance Serum ve maskesi. Serum parmak kadar şişe içindeki mat süt beyazı bir sıvı. İçindeki damlalıkla nohut kadar sabah akşam uygulamak gerekiyormuş. Sonra nemlendiriciniz ve mutlaka yaz-kış güneş kremi. Maske ise haftada iki kez banyodan sonra uyguladığım bir ürün. İçinde düşük miktarda soyucu olduğunu söyledi uzman. Aldım ve kullanmaya başlayalı iki hafta oluyor. Sonucu sabırsızlıkla bekliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder